دانلود آهنگ جدید

ساخت وبلاگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا سالکی به نام هر روز امسال 2

ترانه : فرجان خیرالهی / ملودی : پویا سالکی / تنظیم : علیرضا جعفری

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا سالکی به نام هر روز امسال 2

ترانه : فرجان خیرالهی / ملودی : پویا سالکی / تنظیم : علیرضا جعفری

 

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام هر روز امسال 2

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 387 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 22:22

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید اصغری به نام خانم بهار

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام خانم بهار

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 381 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 21:21

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کامران و هومن به نام دارم دیوونه میشم

ترانه : مریم حیدر زاده / آهنگ و تنظیم : عارف شکوری

 

دانلود آهنگ جدید کامران و هومن به نام دارم دیوونه میشم

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 328 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 16:32

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 350 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 3:10

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Buout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید........................................

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 361 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 3:02

| کلاه قرمزی ٩٣ |

.

| قسمت اول آماده دانلود |

نام‌ : کلاه قرمزی ٩٣
کارگردان : ایرج طهماسب
زبان : فارسی
زمان : ٤٥ دقیقه (میانگین)
امسال نیز سال جدید خود را با  تماشای کلاه قرمزی شروع کنید چرا که یکبار دیگر مجموعه دوست داشتنی کلاه قرمزی به کارگردانی ایرج طهماسب در نوروز ٩٣ پخش خواهد شد. ایرج طهماسب که با همکاری حمید جبلی، سالهاست «کلاه قرمزی» را به مجموعه‌ پربیننده‌ تلویزیونی بدل کرده است. امیدواریم که این مجموعه امسال نیز به مورد استقبال مردم قرار بگیرد، شما می توانید قسمت های جدید مجموعه کلاه قرمزی ٩٣ را با کیفیت عالی ازکیا پیک دریافت نمائید.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 326 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 2:48

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام میخوامت

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 333 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 1:56

مجموعه ۵۰ زنگ بسیار زیبا و با کیفیت برای موبایل

مجموعه ۵۰ زنگ بسیار زیبا و با کیفیت برای موبایل در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.این رینگتون ها با کیفیت بسیار بالا میباشند. که هم اکنون میتوانید با فرمت mp3 از وبلاگ جدیدترین برنامه ها دریافت نمایید.

مجموعه ۵۰ زنگ بسیار زیبا و با کیفیت برای موبایل

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 346 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 1:16

دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها Magix FunPix Maker .


 

برخی از ویژگی های این نرم افزار

- قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
- داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
- امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
- قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
- محیط گرافیکی ساده.
- داشتن حجم مناسب.

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 373 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 1:05

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد. مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome مرورگر سریع و سبک کروم Google Chrome 31.0.1650.63

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 339 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 0:27

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه نهایی مروگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 26.0 Final

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 333 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 0:24

Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

 

Opera 20.0 Final نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 20.0 Final

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 347 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 0:20

دانلود بازی کم حجم Jazzpunk برای کامپیوتر

Jazzpunk یک بازی جدید  در سبک ماجرایی و فکری است که در سال ۲۰۱۴ برای کامپیوتر منتشر شده است. داستان بازی در زمان جنگ جهانی اتفاق میافتد . محور اصلی داستان این بازی ، بر مبنای هرج و مرج های به وجود آمده در دوران جنگ و جاسوسی افراد و گروه های مختلف از کشورهای مختلف است . با اینکه ژانر بازی Jazzpunk ، یک بازی ماجراجویی فانتزی و کمی اکشن میباشد ، اما گیم پلی و اتفاقات بازی بیشتر به یک بازی در  سبک جستجو و اشاره و اشیای مخفی شباهت دارد . شما در این بازی همواره بدنبال ردپا ، مدرک و سرنخ هستید تا بلکه بتوانید از میان انبوهی از معماها و اتفاقات پیش آمده ، دلیل تعدادیشان را متوجه شوید و از سردرگمی دربیاید !

البته دراین راه ، ابزارهای مختلفی نیز در اختیارتان است که میتوانید برای آسانتر شدن کارهایتان ، از آن ها  استفاده کنید . گرافیک بازی ، به روشی کاملا خلاقانه و منخصر بفرد طراحی شده است و محیط سه بعدی آن دارای اجسام و طرح هایی است که کمتر در بازی های دیگر یافت میشود . پس اگر دنبال ماجراجویی هستید و البته از حل معماهای پیچیده و خلاقانه لذت میبرید ، میتوانید را برای کامپیوتر از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم ازوبلاگ کیا پیک دریافت نمایید .

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 366 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 0:11

 دانلود بازی ورزشی بیلیارد اندروید ۲۰۱۴

بازی اندروید جدید

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 329 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 0:15

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر خلوت به نام ماییم و خدا

دانلود آهنگ جدید امیر خلوت به نام ماییم و خدا

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 348 تاريخ : پنجشنبه 29 اسفند 1392 ساعت: 0:00

  دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رضا پیشرو بهمراه آوا و علی اوج به نام مشکلی نیست

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 337 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 20:21

 

دانلود رمیکس جدید و بسیار زیبای آهنگ شادمهر عقیلی به نام رابطه

دانلود رمیکس آهنگ رابطه از شادمهر عقیلی

ریمیکس : آرون حسینی

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 326 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 20:12

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

ادامه.......................

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 316 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 20:37

به نطر شما این عکس فتوشاپه یا واقعی؟؟؟؟؟؟

به نظر من که واقعیه(حالا تو نظرات بگو)

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 313 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 2:49

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

دانلود آهنگ جدید...
ما را در سایت دانلود آهنگ جدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kiarash kiapic بازدید : 361 تاريخ : چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت: 2:43